zah
Home About Instagram Twitter Follow Dash

MY WORDS



"Assalamualaikum! Aku Izzah. Almost 18."

tagboard





Credits

© Template design by Izzah. thanks for Base code by Atiqah and Pictures by Tumblr.

Kembali
Wednesday 7 December 2016 • 04:49 • 0 comments




Assalamualaikum. Its been a while since i didn't wrote anything and make an entry. Lama gila babeng! Dah lupa cara nak tulis entry. Okay yg tu menipu. Yeay! Spm dah habis. Tinggal tunggu result je ni. Duduk rumah mereputs saje. Almaklumlah dah habis spm, cuti tak kemana-mana. Kerja pun malam je (jgn salah faham okay, kerja pack barang meniaga).

Baru seminggu cuti guys dah mereput, inikan pula tiga bulan selepas ini... Hm, ya ampun! Buku-buku plus kertas-kertas masih dalam pengemasan. Tak habis lagi aku kemas. Asyik tangguh je. Haritu aku pergi palm mall buat detox facial treatment. First time and aku rasa nervous gila. Sesaje nak manjakan kulit bukan selalu. Hahahahahaha

Apa lagi nak cerita eh? Oh ya, jumaat lepas aku tengok MAMA 2016. Yeayyyy! Bangtan dapat dua awards. Artist of the year and best dance perfomance. Congrats abangtan sonyeondan! Tak dilupakan twice (song of the year) and exo (album of the year) juga got7 (worldwide artist).


Sekarang ni aku layan kdrama je and sometimes aku tengok makeup tutorial. Dah 18 tahun depan kan? Kikikikikiki. Tapi perangai still childish. Kdrama baru Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo, The Legend of the Blue Sea and Goblin best! Really recommend! Plus, tak lama lagi cerita Hwarang pulak keluar. Taetae acting lah guys!

Actually, aku nak beli handphone baru sebab handphone lama dah gila. Tapi duit masih on-the-way dikumpulkan. InshaAllah tahun depan dah boleh beli.

Okaylah tu je. Kbye, muahked! (sayatakgediksayabudakbaikje)


0 Comments:

Post a Comment


|